Komunikační dovednosti
Partnerství s občanem
Zapojení občanů
Prezentace práce úřadu
Vize a rozvojové strategie
Komunikace s konkrétními cílovými skupinami
Internet
Komunikující město
Krizový management města Rennes
Charta komerčního urbanismu renneského distriktu
Společné sdílení hodnot
Stavební povolení
Monitoring a efektivita
Jednotný vizuální styl
Cestovní ruch
Pes ve městě
Rozpočty
Zeleň
Komunikační strategieO projektu řekliOmbudsman městadiskusePřednášky, workshopy, semináře

Logo yorské radnice - stručný průvodce

Logo
Radniční logo bylo koncipováno tak, aby se jasně a snadno používalo. Tento leták Vás provede základními pravidly a principy aplikace loga do publikací a tištěných materiálů. Specifické detaily individuální aplikace byly publikovány v manuálu vizuálního stylu.

Logo městského úřadu v Yorku má se skládá ze dvou klíčových částí:

  1. verze historického erbu města, který byl citlivě překreslen,
  2. titul radnice.
Následuje vyobrazení dvou klíčových formátů loga. Preferováno je horizontální logo (A), které by mělo být užito všude kde jen je to možné.


A. Horizontální formát (preferován)


B. Vertikální formát (alternativní)

Pokud není dostatek prostoru horizontálně, lze použít i vertikální prezentaci (B), ale pouze s dodržením pravidel pro horizontální použití.

Používání barev v preferenčním pořadí

  1. červený erb, modrý nápis, na bílém pozadí
    Toto je preferovaná verze loga, která požaduje nejméně dvoubarevný tisk. Této verze lze také dosáhnout procesem čtyřbarevného tisku.
  2. červený erb, bílý nápis, na modrém pozadí
    Tam, kde bílá není základní barvou, je toto druhá nejpreferovanější možnost. Dovoluje ji také minimální dvoubarevný tisk.
  3. bílý erb i nápis, na modrém pozadí
    Jde o doporučovanou verzi, když je možná pouze jedna barva a kde je oficiální modrá vhodnější než černá
  1. černý erb i nápis, na bílém pozadí
    Jde o doporučovanou verzi, když oficiální barvy nemohou být použity.
  2. bílý erb i nápis, na černém pozadí
    Tato varianta může být použita pokud není možná verze černé na bílém.
  3. bílý erb i nápis, na jiném jednobarevném pozadí
    V případech, kdy nemůže být použita černá nebo oficiální barvy, může být logo použito v negativní formě bílé na jiné barvě, i když bledých barev bychom se měli vyvarovat. Logo nemůže být však nikdy použito v pozitivní formě v jiných barvách než jak bylo zmíněno výše.
Oficiální barvy
Níže ukázané barvy jsou oficiálními standardními barvami. Je nutné si uvědomit, že barvy vypadají lehce odlišně na různých druzích papíru.
Modrá: Pantone 281 pro dvoubarevný tisk. Pro čtyřbarevný tisk 100 % Cyan, 80 % Magenta, 35 % černá.
Červená: Pantone 485 pro dvoubarevný tisk. Pro čtyřbarevný tisk 100 % Magenta, 90 % žlutá.

Velikost a umístění loga
Níže je ukázána doporučovaná velikost pro reprodukci loga na formáty A4, A5, na třetiny přeložená A4. Logo má být umístěno 10 mm od pravého horního rohu stánky. Toto pravidlo je vhodné pro většinu publikací. Pravidla pro papírnické zboží jsou uvedena v podrobném manuálu.

Níže je také vyobrazena minimální velikost (11 x 25 mm), ve které může být logo reprodukováno. V ojedinělých případech jsou možné výjimky, které je třeba projednat s vedoucím marketingové a komunikační skupiny.

Prostor okolo loga
Toto je důležitá část použití loga. Pokud je logo použito bez dostatečného volného prostoru kolem, vypadá utlačeně, devalvovaně a vizuálně nepřehledně. Proto je důležité zabránit aby byla použitá slova, linky nebo obrázky příliš blízko u loga. Minimální ochranné pásmo kolem loga je ukázáno níže. Jde o šířku písmene R ze slova York od linky dotyku (nezapomeňte, že při standardní šířce loga 57 mm, je R široké 8 mm). Pokud se cokoli objeví v tomto ochranném pásmu použití loga je nesprávné.

Správné a špatné kroky při používání loga
Správně:
Konzultujete s podrobným manuálem všechny aplikace, které nebyly zmíněny v tomto letáku.
Při produkci tištěných materiálů používejte oficiální barvy, kde je to jen možné.
Vždy používejte schválené ztvárnění loga.
Konzultujte se skupinou marketingu a komunikace pokud byste měli jakékoli problémy s použitím loga.

Špatně:
Pozměňovat logo, vždy používejte schválené provedení.
Upravovat logo podle Vašich potřeb.
Používat jiné barvy než oficiální při reprodukci loga.
Používat v titulu jiný typ písma.
Utlačovat logo jinými informacemi.
Používat logo příliš veliké nebo příliš malé na jakýchkoli tištěných materiálech.

Kdo Vám může pomoci?
Manažer manuálu nebo vedoucí publicity skupiny marketingu a komunikace (uvedeny telefony).
Na konci letáku je rovněž uveden obsah manuálu vizuálního stylu, tedy stručný přehled toho, s čím se lze na radnici ohledně použití loga atp. obrátit.

Radnice EU - občanské sdružení                 CZI - Děkujeme za hostingovou podporu!                 IIMCE Brno                 

okna-hned.cz | OKNA HNED - Plastová okna skladem || okna-hned.sk | OKNÁ HNEĎ - Plastové okná skladom
fenster-jetzt.at | FENSTER JETZT - Kunstofffenster, Kunststoff-Balkontüren || fenster-jetzt.de | FENSTER JETZT - Kunstofffenster, Kunststoff-Balkontüren
ablakok-most.hu | ABLAKOK MOST - Műanyag ablakok, ajtók raktáron || windows-eshop.com | WINDOWS ESHOP - PVC windows and doors in stock online
dvastaf-group.cz | DVASTAF GROUP - stavební firma Brno || baseball-shop.online | BASEBALL SHOP ONLINE - Obchod s vybavením pro baseball a softball
okna-na-miru.cz | Okna na míru || kalkulator-oken.cz | Kalkulátor oken || kalkulator-okein.sk | Kalkulátor okien || kalkulator-zaluzii.cz | Kalkulátor žaluzií - žaluzie jednoduše online || kalkulator-zaluzii.sk | Kalkulátor žalúzií - žalúzie jednoducho online
kalkulacka-oken.cz | KALKULAČKA OKEN || okna-se-slevou.cz | Okna se slevou || konfigurator-oken.cz | Konfigurátor oken